Promenad i regnet

Hej vänner! Första halvan av dagen låg jag bara i sängen och kollade på Lilo och Stitch (en av mina favoritfilmer). Jag gjorde väl absolut ingenting vettigt om jag får säga det själv haha. Sedan gick jag och Elisabeth ut på en promenix här i Lunna när det ändå var uppehåll ifrån regnet. Mitt i allt när vi var som längst bort ifrån huset börjar det såklart att spöregna.. Dyblöta som vi blev var det bara att vända och gå hemåt igen haha.
 
Nu har vi i alla fall ätit hemmabakad pizza och själv har jag slängt mig i soffan för att vänta på att min man skall komma hem! Han är på verkstaden hos sin papi och fixar bilen. Har jag för övrigt berättat att jag och Robn är med bil? KNASIGT. Jag som inte ens har körkort. Nu är det inte bara Robin som har bil, utan vi, han och jag har köpt en bil tillsammans hehe. Hoppas att alla har haft en fin torsdag ♥
 
Lilla hjärtat ville gosa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback