Dammigaste bloggen

Hej vänner. Jag vågade nästan inte logga in på min blogg idag.. Det kändes som att det skulle vara dammigt precis överallt. Jag har slängt upp några inlägg nu som några kanske har sett? Har ju som sagt inte skrivit på väääldigt länge. Det första problemet var ju att vi flyttade, det andra problemet var och är att pappa bara har internet på SIN laptop och jag orkar aldrig logga in överallt och komma ihåg alla lösenord haha. Det känns lite ovant att skriva, men förhoppningsvis är pappas nya modem igång snart så att jag också kan få internet till min dator hihi. Jag ska försöka skriva så mycket jag kan nu och ni lär ju märka när internet är igång igen. Hoppas alla får en fin måndag, själv har jag BARA slappat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback