Munkebäck och Angered

Hej fina! Nu är jag äntligen hemma igen haha. Vilken lång dag det har varit! Först var jag hemma hos Åsa och hjälpte henne med hennes blogg. Det var ganska krångligt och blev inte riktigt som jag ville. Men jag tror att Åsa blev nöjd? Hehe. Sak samma, vi var även iväg och hämtade lilla Iggy som var nykastrerad stackarn. Han förstod inte alls hur tratten fungerade eller varför han skulle ha den. Lilla gubben!
 
Efter att jag varit hos Åsa blev det även en tur hem till mamma. Vi pratade lite och jag fick presenter! Hihi. Så himla snäll. Jag klippte Alice lite med och Robin hängde med lillbrodern min. När vi var på väg hem svängde vi även förbi hemma hos systeryster och hämtade en nyckel. Fick säga hej till mina favoritflickor med! Hjärtan. Men nu är jag äntligen hemma igen. Hoppas alla har haft en fin dag ♥
 
Åsa♥
Ledsen liten Iggzter hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback