Dessa beställde jag igår!

Hej fina! Blev lite dålig uppdatering igår minsann. Jag tog mig en liten powerwalk/springrunda igår mitt på dagen och jäklar vad skönt det var! Den var inte särskilt lång direkt men jag var tvungen att ta det lite lugnt med skoskaven. Har så jäkla ont! Stora sjuka sår är det haha. 
Idag skall jag hem till Lotta och kika till hennes små katter så att de får mat och vatten och ren låda. Sen skall jag även ta mig en lite powernap så att jag orkar jobba halvnatt idag. Hörde ni eller? Semestern är härmed över. FY! Men det blir åtminstonde en lugn start. Halvnatt och sedan ledig lördag/söndag hihi. Dessutom fyller ju Robin år imorgon och presenter har jag så det räcker och blir över hihi. Mitt älskade hjärta! Jaja, kanske hinner med en liten springrunda idag med? Får se innan jag beger mig mot Göteborg!
 


Detta beställde jag igår! Hoppas att det kommer fram till butiken redan idag så att jag kan hämta ut det. Skall mixtra en hel del med löshåret och mitt egna hihi. Spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback