Kungsmässan med Lisette

Hej finisar! Nu har jag äntligen satt mig i soffan och ätit en god måltid ifrån Donken! Mums. Idag har jag varit iväg på Kungsmässan tillsammans med Lisette! Så himla mysigt. Vi köpte de allra sista julklapparna och tog oss en muysig fika tillsammans på Espresso House. Kunde verkligen inte bli bättre, otroligt mysigt. Hon köpte dessutom ett par GRYMT SNYGGA skor på dinsko. Harregud vad avundsjuk jag blev haha! Tänker köpa likadana när de kommer på rean förhoppningsvis hihi. Fin dag hade vi i alla fall! ♥
 
Sedan var jag iväg på Erikshjälpen som är en secondhand butik här i Kungsbacka. Jag hittade en skitfin klänning som kom ifrån Vila som jag köpte med mig hem för 170 kronor. Blev så nöjd efter att jag varit där! Men nu har vi som sagt ätit en god middag och senare i kväll åker jag hem till Lotta för att ge lilla Signe och Bosse mat och vatten. Gullfisarna! Ha en fin kväll allihopa. Imorgon blir det jobb för min del igen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback