Game of thrones

Hej vänner! Ligger just nu i soffan och kikar lite på Animal Planet. Idag känner jag mig helt bedrövlig i jämförelse med igår. Jäkla förkylning! Nu verkar den dock ha brutit ut ordentligt så förhoppningsvis är jag friskare snart igen och kan börja träna som vanligt. Känner mig skitlat när jag bara ligger hemma.
 
Jag skall alldeles snart lägga mig och läsa klart min bok hade jag tänkt (äntligen, det tog mig bara nästan två år att läsa fyra böcker haha). Nä, men jag har ju läst The game of thrones serien på engelska, och i mellanåt har jag pausat och läst annat för att jag måste variera mig lite mer. Men nu är jag äntligen på sista kapitlet och snart är den slut! Hihi. Bra serie dock! Efter att jag läst klart boken skall jag nog ta och svimma lite i sängen med. Är helt slut i skallen. Ha en fin dag så hörs vi senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback