Jäkla fisförkylning!

Hej vänner! Som ni märker så är jag redan tillbaka igen hihi. Det betyder att internet fortfarande fungerar! Woho. Dock känner jag mig alldeles för krasslig idag. I säkert två veckor har jag gått runt och varit sådär fissjuk. Med det menar jag att jag har haft en förkylning som inte riktigt har brutit ut. Jag trodde att den bröt ut i början av veckan, men det gick över efter några dagar igen. Men jag tror att den kan ha brutit ut nu? Jag känner mig alldeles tung i hela ansiktet och huvudet hänger inte riktigt med. Vi får se helt enkelt om jag orkar följa med och titta på Robins match senare idag. I värsta fall får jag släpa med mig filt och te haha.
 
För övrigt som ni säkert redan vet, så är det andra advent idag! Hihi. Så himla mysigt! Jag älskar verkligen julen. Det betyder att det bara är två veckor kvar nu! Hjälp, jag och Robin måste verkligen sätta fart med julklapparna. Dessutom måste jag hitta något fint till Robin med! Gah. Det är skitsvårt i år ju. Men det löser väl sig antar jag! Nu skall jag titta på julkalender på SVTplay och sedan skall jag däcka i sängen igen och sova i några timmar till. Ha en fin andra advent allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback