dunkadunka huvudvärk

Hej hjärtan. Nu är jag äntligen hemma i min säng. Jag tror inte att någon av er förstår hur otroligt trött jag är. Migränen är i full rulle och huvudet bara dunkar. Dock har jag haft en otroligt mysig eftermiddag med Robin och lilleman hemma hos mammi. Vi åt världens goaste mat (min favorit-mamma-mat) och åt tomtegröt med MASSOR av kanel på till efterrätt. Gott! Vi pratade om mobiltelefoner och lite om julafton om två år, ja ni läste rätt. TVÅ ÅR haha. 
 
Direkt efter besöker hos mamma släppte Robin av mig i Majorna. Det blev lite matande av katter och gos såklart. Så himla sällskapssjuka katter hihi. Men det är ju inte konstigt när familjen inte är hemma. Redan när vi åkte ifrån mamma kände jag att migränen var på gång. Så trots flera tabletter så ligger jag här nu med världens dunka-dunka i huvudet. Skulle egentligen åkt hem till Pålssons för att vara där med Chabo, men jag fick självklart tillåtelse att åka hem till sängen istället. Så nu skriver jag inte en rad till utan det blir till att sova direkt! Hoppas ni haft en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback