Tänkte bara slänga in ett hej

Hej hjärtan! Sitter för tillfället på jobbet och chillar. Det är 20 lediga operatörer utav 36. Hur galet är det? Har det någonsin hänt den senaste tiden? Nöjd är jag i alla fall! Åsa är här med, och henne har jag saknat otroligt mycket medan hon varit i Thailand i två veckor. Känner mig för övrigt ganska okej, har lite huvudvärk och känner mig trött. Men humöret är ändå ganska bra! Nu är det bara ca tre timmar kvar till jag slutar och det känns helt okej. Robinhjärtat hämtar mig kvart i tolv. Sedan börjar jag imorgon igen vid halv nio, orka! Men men, jag tänkte bara slänga in ett litet hej. Hoppas ni får en mysig kväll allisammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback