Bleker håret

Hej hjärtan! Fyfasiken vad trött jag var i morse när jag skulle gå upp. Jag sov enda till klockan var tio! Sedan blev det gröt, kesella och ett äpple till frukost. Mums! Just nu sitter jag med blekningsmedel i håret och väntar på att det skall bli klart. Det är ett lika stort mysterium varje gång jag gör det haha. Blir det bättre, ljusare? Blir det helt förstört och trillar av? Haha, jobbigt läge för mig. Förhoppningsvis blir det inte mer oranget än tidigare åtminstone.
 
Vad ska ni göra idag allesammans? Själv skall jag börja jobba klockan tre idag. Kul va? Jobba på juldagen. Men jag var nöjd så länge jag var ledig på julafton. & den var väldigt mysig! Men men, jag skriver nog ett litet inlägg senare idag. För övrigt har jag åkt på världens dunderförkylning, igen. Den kom dagen efter att jag och Sara var ute och röjde i staden. Det känns som att jag har snor i hela jäkla hjärnan! Men det löser väl sig hoppas jag. Egentligen vill jag ju bara dra till gymmet!! Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback