Vinnaren är jag!

Hej hjärtan! Vet ni vad jag gör? Kan ni gissa? Inte ett jäkla dugg. Jag har hunnit med ett träningspass med Sara och Patrik. Vi körde ben, rygg, axlar och mage! Asgött. Funderar på att träna imorgon innan jobbet med. Börjar ju faktiskt klockan fyra på eftermiddagen hihi. Får se dock hur förkylningen utvecklar sig nu efter mitt pass. Mer då?
 
Jo jag har hunnit med att åka en sväng hem till systeryster och leka tomte tillsammans med Robin! Vi delade ut julklappar och vilka höjdare det blev! (HA TOBBE! VINNAREN ÄR JAG I JULKLAPPAR). Det blev en hel massa bebisgos och lek med My. Jag sprang även runt med Chabo utomhus i säkert en timme för att få honom att kissa eller bajsa. Gjorde han det? Självklart inte. Vad trodde ni liksom? 
 
Men vi ni vad jag gör precis nu? Förutom att skriva då. Jag sitter i min soffa. Min egna soffa (tekniskt sett) och bara tar det lugnt. När hände det senast egentligen? Haha. Jag minns knappt senaste gången. Jag har till och med hunnit tvätta mina träningskläder som luktade apa. & ändå sitter jag här och tar det lugnt? Galet. Men men, nu skall jag inte uppehålla er mer. Hoppas ni har haft en bra dag och en mysig kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback