Goodbye 2012

Hej finisar! Nu har vi precis avnjutit världens godaste måltid skulle jag tro. Vi åt oxfilé med hasselbackspotatis och vitlökssmör. Självklart hade vi en god sallad till med! Så otroligt gott. Vi åt även förrät i form av rostat bröd med gräddfil, rödlök och någon löjrom på. Gott! Efterrätt blev en helt vanlig daimtårta. Nu är jag så mätt så jag smäller av! Hihi. Om tio minuter skall Robin köra ner mig till tåget och så beger jag mig vidare emot jobbet. Det blir till att jobba natten som sagt. Förhoppningsvis så kommer det inte ringa allt för mycket så att vi får lite tid över att kika på fyrverkerierna och skåla lite vid tolvslaget! Hoppas att ni alla får en toppenkväll och håll er sansade så slipper jag att behöva jobba så mycket hihi. Gott nytt år vänner ♥

Kommentarer
» sara

Oh så gott! Ska jag lätt äta i veckan, perfekt onsdagsmat ;) love you babe

Svar: Så hiiiiiiiiiiiiiiiiiimla gott! Loveyouhoney <3
Emma Johansson

2012-12-31 // 22:31:11
URL: http://Saraaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback