Löprunda

Hej fina! Nu har jag varit ute och tagit mig en springtur. Som VANLIGT var det mycket varmare utomhus än vad jag trodde, igen. Haha! Så jag fick stanna och ta av tjocktröjan och sedan gå resten av biten på grund av att jag blev så himla varm. Kände mig nästan helt yr.. Usch.
Om en pyttestund skall jag hoppa in i duschen och sedan fixa i ordning mig för att därefter bege mig till Robins jobb. Sedan skall vi ut på lite äventyr han & jag. Kommer bli himla spännande måste jag säga. Sedan blir det iväg och köpa flyttkartonger. Fick även höra en nyhet ifrån papilon som fick hoppet att stiga lite. Men tänker inte skriva vad än. Måste snacka med hjärtat först och få det bekräftat på riktigt! Hörs ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback