El Corazone

Hej fina! Igårkväll hade jag, Therese, Jennifer och Josefin en astrevlig kväll på El Corazone vid Avenyn! Vi åt gott som fasen och drack Sangrias halva kvällen hihi. Det blev en hel del tjöt om tidigare händelser, vad som händer i våra liv och snack om framtiden. Skitkul! Efter att vi ätit drog jag, J och T vidare till The Queen och tog oss varsin dricka till innan vi begav oss hemåt igen. 
Nu ligger jag och Therese i var sin soffa och avlider. Vi skrattar ju lite åt det med tanke på att igår var världens lugnaste kväll i världshistorien i princip. & ändå ligger vi här helt utslagna och känner för var sin pizza haha. Skriver nog lite mer senare när jag har piggnat till lite ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback