Mitt huvud håller på att explodera

Hej hjärtan! Sitter fortfarande på jobbet och degar. Känner just nu att luften är slut precis överallt. Det finns ingen kvar varken inne eller ute och på grund av det håller mitt huvud på att explodera! Vad skall jag ta mig till? Mår lite illa med för att det är så kvavt. Så himla tråkigt att min kropp reagerar såhär. Blä!
Blev för övrigt inbjuden till Lotta och Christian resten av alla dagar i mitt liv typ, lite så lät det hihi. Lotta har tråkigt utan mig och jag är en bra underhållare helt enkelt! Det betyder bebismys alla lediga dagar jag kan hihi. Älskade lilla Neah. Har ju inte fått träffa henne på en hel vecka nu ju! Men på lördag, då jäklar blir det bebisgos för hela slanten! Kommer nog inte skriva något mer efter att jag kommer hem, så ha en fin kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback