Tvåhundra kronor på bingo!

Hej vänner! Har precis vaknat. Jösses vad jag var trött i morse, det kan jag lova er! Jag märkte inte ens när Robins väckarklocka ringde (det gör jag alltid), jag vaknade lite snabbt när han kom in och sade att han skulle gå, sen har jag sovit som en stock fram till kvart i tio. Skönt! Skall alldeles strax sätta mig och äta lite frukost hade jag tänkt. Märkte även precis att jag har små schysta blåmärken ifrån där jag blev styckad igår haha. Så himla läskigt, men är ändå ruskigt nöjd över mig själv må jag säga!
 
För övrigt vaknade jag upp med en liten förkylning idag, känns inte skönt. Det är inte överdrivet eller mycket men tillräckligt för att jag skall ha lite ont i halsen och vara täppt i näsan. Bläääää. Hjälper sån Kan Jang då? Det har ju inte direkt släppt lös än. Jaja, jag får väl testa helt enkelt. Nu har jag en del bloggar att läsa igenom innan jag drar till jobbet! Hörs senare kanske ♥
 
Vann för övrigt tvåhundra kronor igår! Woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback