Viktigt möte hos banken

Hej vänner! Vaknade för en halvtimme sedan haha. Vilken långsovare jag är! Idag skall jag jobba natten, som vanligt känns det som hihi. Men innan det skall jag och Robin iväg på ett viktigt möte hos banken. Vet inte riktigt vad som kommer att sägas där, men det blir nog bra i slutändan tror jag. Sedan blir det nästan raka vägen hem och sova middag innan jag börjar jobba vid tio ikväll. Mer än så skall jag faktiskt inte göra idag! Hoppas ni får en lite mer händelserik dag än mig ♥
 

Kommentarer
» Carolina

Åh vad spännande, hur gick det? KRAM

Svar: Vi pratade om ett lån på 1,500000 och det skulle antagligen inte vara något problem hihi. Kram
Emma Johansson

2012-07-10 // 19:52:31
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback