Frukost på Espresso House

Hej fina! Vilken lång dag skall jag be att få tala om. Den började med att jag mötte upp Sarahjärtat i stan för en liten frukost på Espresso House. Sedan begav vi oss mot staden för att titta på lite olika saker. Jag agerade Saras dåliga samvete då hon köpte sig ett par skor för MASSA pengar. Haha! Hon är inte klok. Själv kom jag hem med lite nödvändiga saker som jag behövt i några månader nu; foundation, leggings, toffsar, väska. MEN det kom även hem ett par nya skor (ångesten över att komma hem och visa för Robin haha) och en tröja. Så det var inte så farligt. Men kan ni gissa vad som hände sen?
 
När jag kom hem berättar Robin att vi skall åka iväg någonstans. Han vägrar berätta var så jag sätter mig snällt i bilen och när när den stannar igen är det utanför Freeport! Så vi sprang runt i olika affärer och kikade men kan inte säga att det fanns allt för mycket saker som lockade. MEN, jag kom hem med ytterligare ett par skor och en pippitröja hihi.
 
Efter freeport blev det även en spontantripp hem till pappa och Elisabeth där även Elisabeths mamma var. Dom satt och åt middag eftersom Elisabeths mamma fyllde år. Så mitt i allt firande kom vi hihi. Det blev även en snabbtur efteråt hem till Robins päron för lite snack. Så himla lycklig dag! Hoppas ni haft en fin dag med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback