Dags att börja packa

Hej! Vaknade för en liten stund sedan. Planen var att gå upp klockan nio, men jag var så otroligt trött så jag sov en halvtimme till haha. Man får lov att göra så ibland faktiskt hihi. Egentligen var jag och Robin + familj bortbjudna till papilon för att plocka lite fläderblommor så att Elain kan göra saft! Men han fick lämna återbud så i eftermiddag skall jag och Robin istället åka iväg och köpa lite flyttkartonger. Det är nämligen dags att börja packa allting snart. Känns lite tråkigt men ändå okej antar jag. Vad skall man göra liksom?
 
Haha det är några skator som bråkar ute på balkongen, vilket jäkla liv de för! Knasiga fåglar. Alltid skall dom chilla där ute. Jaja, strax blir det en liten springtur och sedan får jag nog ställa mig och städa (som vanligt). Hörs lite senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback