Polisstudent med alla händer och fötter på jorden

Hej vänner! Lite låg uppdatering idag. Snarare i flera dagar om man skall vara sån! Blev helt paff idag på jobbet när jag kom dit, hipp som häpp och helt plötsligt hade jag en av de "nya" operatörerna bredvid mig som elev. Vad hände där? Blev helt stirrig i början men sedan efter ett tag kändes det helt okej. Karolina var en superkul polisstudent som hade alla fötter och händer på jorden haha. Helkul tjej!
Kom hem för tjugo minuter sedan, nu går ögonen i kors, näsan rinner och jag har nästan lock  i öronen för att jag är så trött och har sovit så dåligt de senaste dagarna. Jösses amalia. Jaja, imorgon skall jag ut och ta en powerwalk med Saralove och sedan är jag ledig hela långa dagen! Äntligen. Godatt kära ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback