Hur kan tiden gå så fort?

Hej vänner. Blev precis uppmärksammad på att det redan är den 15:e juni. Fasen vad tiden går fort!! Om ca två veckor till så måste jag och Robin börja rensa lägenheten och packa ihop vårat pick och pack och sticka. Har sån himla ångest över detta, åh. Men men, det får vi väl tänka på lite senare när det närmar sig mer.

Sitter just nu och väntar på att min magtablett skall lägga sig lite så att jag kan äta frukost! Är skithungrig haha. Men den skall ju som sagt ätas på fastande mage. Oschyst när man behöver mat i magggen.

Skall åka en snabbis hem till mamma sen med, hämta brev och hårddisken. Sedan skall jag hem och städa, det skall grillas lite hamburgare och sedan drar hjärtat iväg till Patrik för att kolla på Sverigematchen. Själv tänker jag titta här hemma och dricka ett glas vin till och äta lite godis. Helt okej kväll! Vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback