Långsammast i världen tror jag

Hejhej. Nu har jag ätit frukost, duschat, kollat bloglovin tre gånger och funderat på att städa. Men det känns inte som att jag kommer hinna med det sistnämnda innan jag åker hem till Robins päron. Sitter fortfarande i morgonrock, osminkad, opackad (kläder med till robin) och det skall jag hinna med innan tre? Tveksamt :) Det får bli städ ikväll eller imorgon.

Måste även hinna åka hem till mamma imorgon och hämta den externa hårddisken så att jag kan skicka lite bilder till Eveline. Hennes älskade katt Iza har nämligen gått bort vilket känns i hela kroppen för tillfället ♥

Jag skriver nog lite mer ikväll. Tar antagligen med kameran också så kanske dyker upp lite bilder med :)

Kommentarer
» Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

SVar. tack snälla! Jag älskar också den bilden, så himöa gullig :)
Kram

2012-06-14 // 15:19:15
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback