Komigen och spring nudå!

Hej! Blogg.se har tydligen uppdaterat deras hemsida? Haha, förstår ingenting längre ju? Jaja, man kan tydligen göra en massa roliga saker nu. Spännande hihi.
Vaknade strax efter nio förut, hade tänkt gå ut och ta en löprunda. Lika bra att få igång det nu på en gång. Kommer avlida! Haha. Men det blir nog bra, om jag bara fortsätter så tror jag att det kommer gå bra :)
För övrigt så har jag en sån himla fin vän! Åsa frågade igårkväll (eftersom hon ändå var ute och körde) om jag ville ha skjuts hem efter jobbet. Hallelujah! Snacka om att man inte kan bli gladare än så. Tusen tack snygging!!
Skriver mer sen! Lägger även upp lite bilder då ifrån Mys skolavslutning hihi ♥
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback