Stolt moster

Sitter just nu och pustar ut riktigt ordentligt i soffan. Har precis varit nere och lämnat My hos pappa och Elisabeth som skall ha henne under natten och morgondagen. Eftersom både jag och Robin jobbar dagtid imorgon och jag dessutom skall vara hos tandläkaren tidigt imorgon (klockan sju, tröttsamt) så får vi tillbaka henne igen under eftermiddagen. Antagligen är hon hos oss under helgen tills vi vet att Lotta och Christian är hemma ifrån sjukhuset igen och har det bra. Jag har haft en supermysig dag i alla fall. Jag och Robin, eller, mest Robin har tvingat My att äta. Det tog bara en timme. Men hör och häpna! Hon blandade spagettin med köttfärssåsen och tyckte att det var gott! Tokigt värre. Men det blev en jäkla massa gnäll så fort Robin åkte iväg igen. Jaja, men hon åt i princip upp allting på tallriken! Stolt moster. Skriver nog lite mer senare, tänker nog lägga mig tidigt ikväll eftersom jag lär få gå upp sjukt tidigt imorgon! Kanske skriver lite mer senare, ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback