Längtar så efter min lilla (stora) prinsessa!

Hej vänner! Sitter här i soffan och hungrar ihjäl. Haha, nä men jag sitter och väntar på att fröken My skall bli avsläppt här så att vi kan äta lite frukost och gosa! Mysigt va? Hihi. Längtar så efter min lilla (stora) prinsessa! Annars vet jag faktiskt inte alls vad vi skall hitta på idag. Ute i solen vill vi i alla fall vara, har jag bestämt haha. Men My älskar ju att vara ute så ut skall vi! Dock finns det ju inte särskilt mycket att göra här utanför..? Men vi löser nog det på något vänster. 
 
För övrigt så hade jag en jätte-fruktansvärt-jobbigt-hemsk dröm inatt. FY! Jag drömde att Robins föräldrar skulle skilja sig, och alla var jätteledsna och JAG var jätteledsen och grät mig igenom halva natten. INTE roligt! Vilken traumtisk upplevelse för mig haha. Nä, men det var verkligen ingen rolig dröm! Men jag skriver lite mer senare om jag får tid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback