Äntligen börjar det gå åt rätt håll

ÅH, nu ska ni få höra! Den trettonde juni skrev jag här i bloggen "håller alla mina tummar och tår för att ett visst samtal skall komma imorgon!". Vet ni vad? Samtalet kom nog några dagar senare.
Det hela handlade om att Robin var på en arbetsintervju och att vi trodde att svaret skulle komma den trettonde juni. Kan ni tänka er? De mailade dagen efter istället och skrev att Robin var mycket intressant och att de skall diskutera vidare till veckan efter, och det är ju bra. Men man blir ändå lite nervös och funderar på vad de kan mena. 
Igår ringde Robins mobiltelefon mitt i vårat goda libanematätande och han får då reda på att de vill se vad han går för imorgon, alltså idag. & kan ni gissa vad som hände? Några timmar senare ringde de ifrån företaget och sade att han skall få en provanställning i 6 månader iiih! Hur bra är det? Blir så himla himla glad för hans skull!! Äntligen börjar allt gå åt rätt håll.

Kommentarer
» Carolina

Åh så himla bra, allt kommer ju bli så mycket bättre nu! :-) KRAM

Svar: Tack snällasnälla du! KRAM :D
Emma Johansson

2012-06-20 // 21:53:55
URL: http://carolina1979.se
» Therese

Åh hälsa grattis från mig!! Fan vad bra! En sak mindre att oroa sig för nu då :) skönt!

Svar: Ja det skall jag göra :D Jätteskönt är det verkligen
Emma Johansson

2012-06-20 // 22:29:43
» Elain

Det är underbart!! Kram "svärmor"

Svar: Ja verkligen! KRAM
Emma Johansson

2012-06-21 // 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback