Middag hos systeryster

Hej vänner! Jag och Robin åt som sagt middag hos systseryster igår. Jättegod fläskfilé i ugnen, mums! Innan jag åkte iväg tog jag mig en halvtimmes lur, fyfasiken vad jag var trött. Helt sjukt. Ändå somnade jag som en liten prinsessa igårkväll och har sovit nästan hela natten. Känner mig faktiskt helt okej "pigg" nu. Eller, så okej man kan känna sig när man går upp klockan fem hehe. Robin är faktiskt vaken nu med. Idag är ju dagen med stort D. Alltså hans första arbetsdag på nya jobbet! Så himla himla kul. Är så spännande att få höra hur det har varit senare i eftermiddag. Imorgon börjar ledigheten i två dagar ;) Woho! Dock börjar inte min semester förrän om 17 arbetspass och 14 lediga dagar hihi. Skriver mer sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback