Är min lilla bebis på väg?

Hej vänner! Tänkte alldeles strax gå och lägga mig. Gick ju upp klockan sju i morse och var helt utvilad! Ja, jag är fortfarande utvilad och känner mig inte så trött än. Tänkte lägga mig och läsa lite innan jag försöker sova. Brukar bli lite trött då hihi. 
Imorgon skall jag också gå upp i tid. Jag skall nämligen få lite My-besök från klockan nio imorgon bitti. Lotta skall åka in till sjukhuset och kolla läget. Förhoppningsvis får jag behålla My hela natten? HOPPAS! För då betyder det att en liten bebbe är på väg ut äntligen. Om hon ens får ett godkännande, hatar Sveriges sjukvård. Dumma i huvudet allihopa måste jag säga! Längtar i alla fall efter My, hörs imorgon ♥
 
Så himla fin kväll här hemma.

Kommentarer
» Carolina

Men va?! Skulle hon inte sättas igång idag? KRAM

Svar: Nä dom ångrade sig och sade att eftersom hon "inte ens är i vecka 40 så är det inte akut". Men hon skall in idag och kolla med förlossningen så att de kan läsa läkarjournalen där det STÅR att hon skall bli igångsatt (redan igår). Sjukt! KRAM
Emma Johansson

2012-06-28 // 00:13:05
URL: http://carolina1979.se
» Sandra

Fin bild :)
Kolla gärna in min fotoblogg :)

Svar: Tack snälla! Det skall jag göra :)
Emma Johansson

2012-06-28 // 12:25:52
URL: http://picsbysandrarosdahl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback