Kebabrulle

Hej alla! Har precis ätit en halv kebabrulle och Robin har slängt i sig en pizza! Han var inte alls sugen på det jag tänkte laga. Men vem bryr sig, det är ganska tråkigt att laga mat när det är så himla varmt. Eftersom vi har eftermiddagssolen rakt in i vardagsrummet så blir lägenheten otroligt kvav och varm! Usch. Just nu tittar vi på "The Knowing" eller vad den nu heter. Jag tycker faktiskt att den är läskig haha! Hatar läskiga barn som är med i filmer, blä. Hjärtat mitt skall alldeles strax åka iväg till Ankan och kika på fotbollen. Själv känner jag inte alls för att åka iväg någonstans. Skall fortfarande hålla på det där med att sova i tid! Slänger väll iväg ett inlägg lite senare med hihi ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback