Min fina prins

Hej vänner! Det blev inget sista inlägg igår. Igårkväll fick jag ett jättetryck över bröstet med huggande smärtor. Gjorde jätteont! Det gick ut lite i vänsterarmen med så jag blev stört nervös. Men det avtog lite efter ett tag och jag var så trött att jag gick och lade mig när klockan var kvart över åtta. Sov ända till klockan sju i morse då jag ringde till vårdcentralen (med skarpa order ifrån Robin) men dom sa att det antagligen inte var någon fara eftersom det avtagit. Känns ändå lite oroväckande dock.. Jaja.
 
 
Sitter just nu och redigerar lite bilder på datorn som jag slänger upp på facebook. Ligger så himla efter i bilder där känner jag haha. Jag brukar alltid lägga upp bilder med en gång, men jag har inte riktigt haft lust eller tid. Men nu jäklar! Efter att jag är klar skall jag nog ta mig ut på en liten springtur, så himla taggad! Skriver mer sen ♥
 
En av bilderna jag redigerat på min prins!

Kommentarer
» sophie,

svar: OM det blir lösenord så kommer man kunna maila och be om lösen så löser det sig för de som vill läsa :)

Svar: Vad bra :D
Emma Johansson

2012-06-27 // 10:34:06
URL: http://sophiehs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback