När man nyser för att det är så dammigt

Nu har jag och Robin städat varendaste liten del av den här lägenheten! Så himla himla skönt. Det är så tröttsamt när man går runt och nyser för att det är så dammigt, när man ser dammtussar ligga i vartenda liten vrå. Men nu är det rent i alla fall. Tur det med tanke på att vi faktiskt måste börja packa ihop alla sakerna här snart. Jaja.
 
Jag har även lagat lite spagetti och köttfärssås som vi precis ätit. Det var otroligt gott måste jag säga, JAG som inte gillar körrfärssås egentligen. Eller gillar och gillar, det är inte min favorit helt enkelt hihi. Vettesjutton vad vi skall hitta på mer idag. Är ju faktiskt ledig imorgon med! Woho ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback