Midsommar hos Sara och Patrik

Hej vänner! Det känns precis som att bussen har kört över mig fem gånger fram och tillbaka. Det är nog en bra förklaring på hur jag känner mig idag. & nej, det enda jag drack igår var knappt ett glas vin. Dock var jag så trött till slut innan vi kom hem att jag mådde illa och kände mig helt yr. Kan ni gissa att jag somnade på mindre än fem minuter? Totalslocknade haha. Fast jag får väl skylla mig själv. Tre timmars sömn efter ett nattpass, fyra timmars sömn dagen innan efter ett nattpass. Usch!
 
Vi hade i alla fall en väldigt trevlig kväll igår hemma hos Sara och Patrik. Vi lagade god midsommarmat och pojkarna satt och sjung snappsvisor! Haha. Tog inga bilder alls under kvällen men men. Idag vettefasen vad vi skall göra. Har en sån himla PMS och hela jäkla lägenheten behöver städas. Får väl se om jag kan få igång Robin? Hörs senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback