God mat med fin vän

Hej alla! Jag, Robin och ankan har precis grillat lite spett och ätit massa gott. Mums! Är så himla mätt nu att jag mår illa. Fick slänga i mig maten! Blev lite stressad eftersom jag planerade att sova redan vid fem, men icke. Så nu hoppas jag att jag somnar vid sex och sover till halv nio hihi. Himla skönt! Måste hinna koka mina frukostägg med innan jag åker iväg. Har köpt en liten godispåse som jag skall ha med till jobbet, som vanligt om jag jobbar natten på lördagar. Enda kvällen/natten jag unnar mig lite godis. Annars brukar jag köra med att äta någon kvällsmat vid tolvtiden och sedan äta frukost igen vid fem-sex. Helt okej! Men nu måste jag försöka sova. Skriver nog något inlägg inatt med.
För övrigt längtar jag efter att få träffa Neah igen!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback