Väntade på gnället

Hej finisar! Ligger och slövilar lite i sängen för tillfället. Har sovit jäkligt kasst inatt. Antagligen för att Robin skulle vara nattvakt och Chabo inte gnällde förrän vid fyra-fem i morse. Alltså låg jag och väntade på gnället så att jag skulle kunna väcka Robin haha. Omedvetet såklart. Men men, om en stund skjutsar Robin ner mig till tåget och så blir det jobb till klockan tio ikväll. Förhoppningsvis kan någon även hämta mig i Kungsbacka när jag slutat. Det är så himla tröligt att behöva gå över åkern när det är kolsvart ute. Funderar faktiskt på att köpa med mig en liten påse godis till jobbet med, det är ju ändå Fredag. & på Lördag jobbar jag natt och äter ingenting förrän på morgonen så då är det absolut ingen idé! Det får nog bli så hihi. Gott! 
 
Imorgon skall jag som sagt jobba natten. Då börjar jag inte jobba förrän vid tio-tiden och slutar klockan sju på morgonen. Sedan blir det kalas hemma hos My med Tacos och tårta och annat gott! Mums. Självklart blir det ett träningspass imorgon med innan jobbet hihi. Ha en fin dag så skriver jag lite mer senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback