Världens skitsamtal

Hej finisar! Är på så himla dåligt humör nu, helt galet. Fick världens skitsamtal förut och jag blir så jäkla förbannad på den här arbetsplatsen ibland. Varför kan inte alla bara ha samma regler och bestämmelser? Det känns som att alla bara hittar på olika hela tiden. Vad och vem skall man tro på? Vad är rätt och vad är fel? STÖRANDE. Men men, det är ändå ingenting som jag kan påverka ändå.
 
Är för övrigt jättehungrig och jag har inga kontanter så att jag kan köpa något att äta. Haha, jobbigt liv jag har idag! Vill mest hem och sova bara. Tänker försöka snylta med mig hos pappa imorgon så att jag hinner träna innan jag börjar som sagt. & eftersom Robin har nattvakten så kanske jag faktiskt får sova för en gångs skull? Hihi. Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback