Galningarna

Hej vänner! Nu sitter jag på jobbet och har min första rast hihi. Sitter i ett eget rum tillsammans med Sara och det är så himla skönt! Har för övrigt varit sämst på att uppdatera idag med haha. Men det beror på att dagen startade i kaos!
 
Jag kom ju hem igår vid 1-tiden och både jag, Chabo och Robin somnade på direkten. Klockan sex ville lillgrisen ut och göra av sig lite så det var bara att gå upp och se glad ut. Sedan sov vi vidare till klockan var åtta. Efter en liten stund börjar Chabo och Zeke att leka rövare och springer efter lilla Lucyhjärtat som hade skitkul. Hon hoppade upp så att inte grabbarna kom åt henne och då blev de fullständigt galna och började skälla! Samtidigt som jag skriker på hundarna spyr Bella upp en enorm hög mitt på mattan. Då sätter killarna igång igen och fortsätter att skälla och leka rövare. Samtidigt mitt i allt detta kaos skall jag även hinna äta frukost innan jag åker iväg till gymmet! KAOS. Jag var alldeles utmattad när jag gick haha!
 
Träningen gick i alla fall hur bra som helst. Körde kondition i 35 minuter och sedan köttade jag armarna sönder och samman. Har nästan träningsvärk redan haha. Men kul som fasen är det! Skönt också att det inte var så mycket folk på gymmet så tidigt. Funderar på att åka dit innan jobbet imorgon med, börjar halv tio nämligen hihi. Men får se! Ha en fortsatt fin dag! ♥

Kommentarer
» Åsa

Ååh vi börjar samtidigt imorgon då :D <3

Svar: Åhhhhh vad kul :D <3
Emma Johansson

2012-11-08 // 16:32:22
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback