Helt slut efter renovering

Hej finisar! Nu är jag HELT slut. Jag har målat från klockan elva idag till kvart i fem. Galet! Jag har slipat bort spackel ifrån taket och på flera väggar. Jag har målat taket TVÅ gånger. & tro mig, det här vardagsrummet är inte litet haha. Det är enormt! Dessutom har jag målat bägge långväggarna ytterligare en gång. Fattar ni eller? Jag är helt slut nu. Tur att papi och Elisabeth kommer hem med middagsmat strax. Skulle kunna äta för ett helt fotbollslag! Haha. Robin är iväg på träning så alla utom han skall fortsätta att bära ner lite kartonger osv senare. Förstår inte hur jag skall orka. Men det löser sig!
 
Imorgon börjar jag jobba klockan ett. Hade tänkt träna lite innan jobbet såklart (när jag ändå har tid). Sedan slutar jag klockan tio på kvällen och på lördag är flyttdagen! Förstår verkligen inte hur vi skall få ner allt smått och plock som  inte är nerpackat än haha. Men det löser väl sig. Jag skall försöka vara arbetsledare på lördag, så att alla vet vart allting ska! Men det är också ett senare problem. Nu skall jag bara sitta här och vänta på maten, MUMS! Ha en fin kväll ♥
 
Såhär såg jag ut efter att jag hade slipat bort allt spackel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback