Never stop

Hej vänner! Puh vilken lång dag det har varit idag. Som alla andra dagar antar jag haha. Nä, men nu börjar ju flyttdagen att närma sig med stormsteg och förhoppningsvis så blev liiiite mer nedpackat idag. Imorgon skall jag som sagt upp tidigt och träna hade jag tänkt. Eftersom Robin tränar på kvällen så får jag passa på på morgonen så att vi byter av varandra hihi. Sedan skall jag ner och måla vardagsrumstaket, så mycket av väggarna som jag hinner och sedan fortästta packa. Jag har alldeles för mycket att göra känner jag! Blir tokig snart hehe. Nä, skämt åsido. Det kommer bli bra så fort vi har fått komma ner och jag har fått måla över den äckligt fula rosa/guldfärgen ifrån Dessans gamla rum. Jösses alltså! Man kan verkligen tro att en femåring har bott (och målat) inne i det rummet. Men nu skall jag fortsätta att dricka mitt te och bara mysa lite. Är förbaskat trött och kommer nog krypa till kojs snart. Hoppas ni har en supermysig kväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback