Sista penseldraget

Hej finisar! Nu har jag precis varit nere och målat sista penseldraget i vardagsrummet för dagen. Skönt! Har målat från elva och ända fram till nu. Helt själv idag dock, hjärtat är iväg med HG och jobbar lite. Nu skall jag äta lite till är sjukt hungrig idag? Sedan skall jag fortsätta hjälpa Elisabeth med att packa här hemma i huset. Det är SÅ MYCKET saker kvar och jag förstår verkligen inte för ett ögonblick hur vi skall hinna packa allting innan lördag haha. Men det löser väl sig antar jag? Om vi packar ända till i kväll och sedan hela dagen imorgon så klarar vi oss nog, hoppas jag hihi. 
 
Det blev för övrigt ingen träning i morse, jag var så otroligt trött och kände mig lite rosslig i halsen. & då är det absolut ingen idé att träna! Det får bli imorgon istället om halknaset är borta. Hoppas! Vill verkligen träna, får världens abstinensbesvär haha. Det känns otroligt bra att känna så. I vilket fall som helst så hörs vi lite senare ikväll ♥

Kommentarer
» Åsa

Tänk jag då, varit ledig i fyra dagar och har inte kunnat träna för jag är sjukt förkyld! Världens abstinens här med!!! :p

Svar: Haha stackars hjärtat! <3
Emma Johansson

2012-11-14 // 16:04:07
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback