Stort tack för hjälpen!

Hej finisar! Nu är jag tillbaka lite tillfälligt hihi. I lördags lyckades vi flytta ner allting med stor hjälp av alla nära och kära som vi lyckades plocka ihop. Allt som skulle upp åkte upp och allt som skulle ner åkte ner. Nu är det bara den stora processen kvar med att få allting på plats! Undra hur lång tid allt det kommer att ta? Haha. Men det är otroligt skönt att äntligen få bo på nedervåningen. Det är mycket plats och många rum att vara i.
 
Igår var jag och Robin för övrigt hemma hos mammi för att fira lillebror med lite bakelser och kakor! Mums. Vi hade självklart med lilleman och han skötte sig hyfsat bra. Vi pratade, bebisgosade och spelade Twister tillsammans med My. Till och med mamma var med och spelade hihi. Kul hade vi i alla fall! Dock var jag förbannat trött med tanke på bara några ynka timmars sömn. Igår somnade jag dock vid halv tio och sov ända till kvart i sju innan det var dags för att bege sig mot jobbet igen. Gör jag något annat liksom? Haha. Nu vet ni åtminone vad som pågår här hemma.
 
Internet är inte fixat på nedervåningen än så imorgon blir det antagligen lika tomt i bloggen som de senaste dagarna. Imorgon skall jag däremot försöka springa till gymmet, måla om i mitt och Robins sovrum, jag skall på bio tillsammans med mina flickor och sedan skall jag bara hem och SOVA. Hoppas ni har haft en fin helg och får en fin dag idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback