Yr pojkvän

Hej vänner! Nu är jag uppe och vaken, fyfasen. Vill egentligen sova vidare, men det vill INTE lilleman. & igår kväll lyckades Robin slå skallen i dörrkarmen, så han blev helt yr och har jätteont. Som tur var så höll sig lillkillen från tolv till sju innan han ville gå ut första gången. Men nu sitter jag här som sagt och somnar snart för att jag är så trött. Jag får aldrig sova!
 
Idag skall vi inte göra så jättemycket här mer än att fortsätta packa, spackla lite på nedervåningen och fortsätta packa. Nu är det ju bara sju dagar kvar liksom! Men det går nog bra hoppas jag. Mer än det skall jag inte göra mycket kan jag tala om. Är alldeles för trött och jag är ju som sagt aldrig ledig i princip så. Men men hoppas ni får en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback