Flytten har gått bra!

Hej finisar! Jag lever, dock gör inte internet det hemma än. Det skulle ta upp ifrån 8-10 arbetsdagar! Så det är väl egentligen bara att härda ut! & på jobbet kan jag ju inte sitta och skriva jämt och ständigt. Dock gör jag det nu eftersom det är en kvart kvar tills jag börjar hihi. Det händer inte så mycket i livet för tillfället, städet hemma fortsätter med full kraft och själv jobbar jag nog hela tiden känns det som? Jag hinner jobba, träna lite ibland, komm hem och sova och därefter vakna och jobba igen haha. Jag hinner knappt känna efter? Men jag klarar mig. Det är ju bara tillfälligt hihi. Men nu har ni fått er en liten uppdatering idag åtminstone. Har sån jäkla träningsvärk för er som undrar med! VI HÖRS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback