Alla bara springer runt!

Hej finisar! Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva längre hehe. Det är segt när internet inte är igång hemma och det är totalkaos överallt! Chabo springer runt, Zeke springer runt, katterna springer runt. Det är kaos! Haha. Egentligen har det inte hänt så mycket alls. Jag är lite halvsjuk och kan därför inte träna vilket är segt som fasen. Får världens abstinens! Men förhoppningsvis så går det över snart. Just nu, som ni kanske förstår, så sitter jag på jobbet. Jag börjar inte förrän klockan ett och var här redan fem i halv haha. Sedan blir jag hämtad av  Robin i Lindome fattade jag det som? På torsdag skall jag för övrigt på julbord tillsammans med flera kollegor på jobbet. Det blir gluggdrickande och  pepparkaksätande när vi åker PADDAN in till Liseberg och sedan avnjuter ett förhoppningsvis gott julbord. KUL!
 
Jag och Robin har för övrigt äntligen fått vårdnaden om lilla Lucy nu! Älskade lilla katt. Den förra ägaren ville inte ha kvar henne mer på grund av att hon tydligen kissade inne osv. Så antingen blev det avlivning av lillan eller så fick jag och Robin ta henne. Den förra ägaren tog ju ändå inte hand om Lucy så nu kommer hon att få världens bästa hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback