Love the burn

Hej finisar! Jag är så bedrövligt dålig på att uppdatera känner jag haha. Men i morse när jag faktiskt hade tid över, och tänkte sätta mig och skriva lite, så visade det sig att datorn var stendöd. & sladden låg inne hos Bobbin som sov. Typiskt! Nu är jag i vilket fall som helst hemma igen.
 
Dagen gick sjukligt fort och jag arbetade tillsammans med Sara hela dagen igen hihi. Det är bäst när vi är tillsammans. Själv jobbade jag bara ett åtta-timmars pass idag och hade därefter fys. Så jag begav mig emot Ullevi för lite konditionsträning och sedan bodypump! Så himla kul. Höjde mig så jäkla mycket med alla vikter. Tror jag i alla fall hehe. & nu känns det redigt mycket i armar och axlar! Skönt som fasen. 
 
Imorgon är jag ledig och då blir det till att slipa och måla på nedervåningen hela dagen tillsammans med hjärtat. Jag älskar att måla rum! Kommer bli så jäkla kul. & förhoppningsvis fint med! Men men, jag kanske skriver lite innan jag går och lägger mig sen. Hoppas att ni har haft en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback