Julbord på Liseberg

Hej vänner! Verkligen sorry för den mest kassa uppdateringen någonsin. Jag förstår inte riktigt vad problemet är hemma? Jag vet ärligt talat inte varför internet och allt tar sån jäkla tid. Störande är det i alla fall!
 
Jag minns knappt vad jag skrev senast haha. Igår var jag i vilket fall som helst på julbord tillsammans med mina arbetskollegor. Vi möttes upp vid Kungsportsplatsen för att ta paddan in till Liseberg. Hur mysigt? Jätte! Dock var det SVINIGT kallt ute och jag hade inte alls förberett mig på det. Så jag frös till en liten istipp under båtfärden. Sedan åt vi otroligt god julmat på restaurang Applåd inne på Liseberg. Skitmysigt hade vi! Sedan vandra jag, Sara, Erzebet och Louise runt och tittade i alla mysiga små stugor. Jag verkligen älskar jul på liseberg!
 
Men nu måste jag börja jobba, fyra minuter kvar till inloggningen hihi. Hoppas alla har en fin dag! Själv jobbar jag till tolv inatt och sedan hela helgen såklart hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback