Renovering

Hej finisar! HELA dagen har jag och Robin spenderat på nedervåningen. Vi har slipat, spacklat, tejpat och börjat måla hela vardagsrummet vitt. Från klockan elva ända fram till nu! Eller, Robin skulle iväg och träna så han åkte vid halv fyra. Men jäklar vad trött jag är nu, det är helt galet! Nu försöker jag få Chabo att somna i soffan men han hittar på rackartyg så fort man tittar bort en endaste sekund. Jag slet precis kontrollen ur munnen på honom jäkla knäppskalle. Han är så övertrött så det nästan är löjligt. Hoppas han somnar NU.
 
Imorgon skall jag åka iväg tidigt till kungsbacka och träna hade jag tänkt. Sara är lite tröttis på grund av hennes psykosötkatt så hon orkar inte följa med hehe. Men jag räknar med att vara där nere runt nio! GRYM. Men men, nu orkar jag inte skriva mer haha. Hörs senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback