Varför ringer folk på en tisdag?

Hej finisar! Sitter på jobbet och har min första rast nu. Det ringer så mycket att det nästan känns jobbigt att lämna datorn. Varför ringer folk på en tisdag liksom? Har man inget bättre för sig då? Jaja, som ni förstår är det en otroligt seg dag på jobbet. Jag arbetar ända fram till klockan ett inatt. Meningen var att Robin skulle hämta mig (stackarn) men nu bad han sin mamma hämta mig istället! Stackars Robin känner sig sjuk och skall upp tidigt att jobba imorgon. Fy det känns så himla jobbigt att vara så beroende av alla andra. Men jag är så himla tacksam! Elain är tydligen ledig imorgon, så himla snällt att hon orkar anstränga sig för mig mitt i natten.
 
Vet ni för övrigt vad jag gjorde förut? Jag köpte ett gymkort på Sportlife! Så nu jäklar skall det börjas träna. Är så himla taggad så det finns inte. Vill bara sluta med mitt penicillin nu på momangen! Första passet är inbokat på fredag eftermiddag tillsammans med Sara och Patrik hihi. Bodypump! Kanske skriver några rader senare igen, ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback