Fotograferingsdags

Hej vänner! Nu har jag precis ätit frukost och fixat iordning mig lite granna. Jag skall alldeles strax kolla upp buss och tågtider hem till Lotta så att vi äntligen kan ha våran fotografering med Neah hihi. Åh vad jag har längtat hela morgonen. Jag hoppas verkligen att det kommer bli fina bilder och att lillstumpan är på bra humör. Jag måste bara komma ihåg att ta med kameraladdaren också ifall det är så att en viss liten fröken My har lånat min kamera haha. 
 
Igår var faktiskt en helt okej dag på jobbet! Det ringde INTE mycket alls? Jag blev otroligt förvånad men lättad. Nu de senaste veckorna har det varit nästan en halvtimmes kö varje dag, men inte igårkväll. Äntligen! Men men nu skall jag snabba ryck så att jag faktiskt kommer iväg! Ha en finfin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback