Kärringstopp

Hej finisar! Var iväg och övningskörde förut idag och det gick superbra. Det är som Jannike säger bara "mängdträning" framöver, alltså att vänja mig vid allting och öva öva öva. Dock var det vid ett tillfälle när det precis varit en krock mitt i Mölndal och vid rödljuset säger min lärare att jag inte skall panika. Vad gör jag? Panikar hårt. Kärringstopp. PINSAMT. Men jag kom åtminstone iväg fort sen igen? Haha.
 
Efter övningskörningen åkte jag direkt hem till Lotta för att bebisgosa med lilla prinsessan. Hon har blivit så hiiiimla stor nu. Lilla Neah. Det bästa hon vet är när man äter upp hennes fötter, då skrattar hon och gör massa söta bebisljud. Dessutom finns det inget godare än att suga på moster Emmas finger, mums! Dessutom är det är ännu roligare att bara dreggla ner fingret, gott. Synd bara att jag inte fick träffa My, saknar henne så himla mycket! Men förhoppningsvis får jag träffa min favorit på Söndag när jag skall fota Neah lite ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback