Fylla på sminkförrådet

Hej hjärtan! Vilken lång dag det har varit. Klockan ringde vid tio över fem i morse och jag bara flög upp ur sängen. Första jobbdagen efter sjukskrivningen och det gick helt okej! Dock är det segt att börja halv sju, så trött har jag varit hela dagen. Tur att jag valde att ta en tablett igår i alla fall, annars hade jag aldrig kunnat somna. Imorgon börjar jag inte förrän vid fyra på eftermiddagen. Tänkte att jag skulle hinna gå ut och promenixa lite innan! Äter ju fortfarande penicillin men jag kan ju alltid gå ut och ta en liten långis. 
 
Efter jobbet tog jag och Sara oss en sväng till Åhlens för att fylla på vårat sminkförråd haha. Vi är nog sämst, men vad jag tycker om henne! Bästa. Hon blev så himla förvånad när hon såg mig i morse hihi. Nu ligger jag i sängen med Robin och halvkikar lite på The Avengers som han har vetlat se så himla länge! Ha en fin fortsatt kväll ♥
 

Kommentarer
» sara

Min fina vän, blev så glad av att se dig på jobbet igen. Känner mig inte så himla ensam längre <3 loveyou

Svar: Hihi bästa du! loveyou <3
Emma Johansson

2012-10-01 // 21:03:59
URL: http://Saraaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback